Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

ποιος είναι ο κυαλιάμπουρας;



ποιος θα επιτηρήσει ποιον;
ποιος θα μας εποπτεύσει;
ποιος το ιδικό μου το ποιόν
πασχίζει ν’ ανιχνεύσει;


ποιος, ναι μωρό μου, πες μου ποιος
τους ελεγκτές ελέγχει;
ποιος το αφράτο σου μπριός
καυχιέται πως κατέχει;


ποιος είναι ο κυαλιάμπουρας,
πανοπτιστής κρεττίνος,
ποιος βησιγότθος κάγκουρας,
ποιο αιμοβόρο κτήνος;


ποιος εμφωλεύσας κάμερες
κάτω μου από το δέρμα
μολύβωσε τις χίμαιρες
που εκκρίνω κάθε γέρμα;


και ποιος, στο κάτω της γραφής,
στην εφεδρεία με στέλνει
κι από μια οθόνη της αφής
το ρέκβιέμ μου ψέλνει;


Μουσική: Αργύρης Μπακιρτζής
Στίχοι: Αμπντούλ Χασάν Ελ Νουρί (Μετάφραση: Ευάγγελος Ζάχος)
Ερμηνεία: Αργύρης Μπακιρτζής - Κώστας Σιδέρης
Από το δίσκο: Η μαστοράντζα του Ερντεμπίλ, 2005
{Εικόνες βίντεο: Vlada Mirkovic}
από CYANIRIS


ας παλιομοδίσουμε


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου