Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

αν ήταν 6 το 9



easy rider

reorg19



Κρύφτηκε ο ήλιος, μάγκα μου, και τα βουνά βουτήξαν
στης θάλασσας της ντροπαλής την αγκαλιά τη μαύρη.
Θα ζήσω μες στον κόσμο μου, δεν κάνω κοπιπάστες·
και δε με νοιάζει αν τούμπαρε το έξι, εννιά να μοιάσει.



Ας γίνουν σκίνια τα φρικιά, ας βάλουνε και σέπτουμ,
ας ντεραπάρει να γενεί εννιά το δόλιο το έξι.
Εγώ στον κόσμο μου θα ζω, δε θ' αντιγράψω εσένα
κι αγνάντι θα 'χω σερπετά, τους τρομαγμένους δούλους.






Κι αν βλοσυρά με κόβουνε αγύρτες τζιτζιφιόγκοι,
με τ' άσπρα τα κολάρα τους, τους φουσκωτούς τους μπράβους, 
κι αν δείχνουν με το δάχτυλο, το πλαστικό, το βιος μου
και καταριούνται, οι ποταποί, ξολοθρεμό να πάθω...


Άδικος είναι ο κόπος τους, το ζόρι τους χαμένο·
σε μένα πάνω το βουνό δεν πρόκειται να πέσει·
κι εσύ του κώλου μπίζνεσμαν να σιτιστείς στους κάδους·
Τούτ' η παντιέρα, κι ας φρικιά, πάντα το τέρας σκιάζει.



erika stucky - the young dogs

yveskompost

2 σχόλια:

  1. αφού ζευγάρι γίνανε
    ο Μίμης και ο Μάκης,
    σε έναν γάμο ανώμαλο
    που τρόμαξε ο κοσμάκης,


    εδιάλεξαν χωρίς αιδώ
    και φέρανε εις πέρας
    πιστοί εις την υπόδειξιν
    της γερμανού Αγγέλας

    σύνταγμα ,νόμο και βουλή
    πατήσαν με αρβύλα
    τι έγινες μωρή γενιά;
    που είσαι , κρίνε, μίλα.

    Που η μισή κοιλιόρεψε
    τους κόπους και το αίμα
    και τώρα κάνει σεμπριά
    με φασισμό και ψέμμα.


    Μένει ωστόσο η μισή
    η άλλη , η αμίλητη
    σαν το ποτάμι να βοά
    και θα σας πνίξει αμείλικτη.


    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή