Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

ΒαΡέΘηΚα


που μούλαχε στη γη την κάθε κτίση
βαρέθηκα να ψάχνω και να γράφω
στιχάκια στον δικόνε μου τον τάφο

βαρέθηκα τα ίδια τα μιμίδια
που ανοίξανε στη σκέψη μου αντικλείδια
πώς γίνεται λοιπόν στις αναρτήσεις, απαντησέ μου,
να θέλεις να μετράς τις προβολές



που άλλοι τα λεν κοινωνικά και άλλοι χέσε μέσα

They're Just Words by Snoring Dog Studio


βαρέθηκα τον πόνο μου να μου μιλάει για φόνο
δεν την παλεύω τη στιγμή, το αιώνιο λεπτό
να κουβαλάει παντοτινά σαν σύσιφος τον χρόνο
και πάντα ηθικοπλαστικός, με τίποτα μεμπτό




3 σχόλια:

  1. "Σαχ και ματ κάνει πάντα η πραγματικότητα..."
    (Νίκος Καρούζος)

    Δεν έχεις άδικο. Έχω κι εγώ πολύ βαρεθεί τα μέσα και το νετ. Ας βρούμε τρόπους ουσίας να συνεχίσουμε με τις αγάπες μας.
    Φροντίζω μόνη μου τα δυο παιδιά μου, προσπαθώ με την επιστήμη και πια με λίγη τέχνη (αρκετές όμως για να με τρελάνουν!),ξεκίνησα να γραντζουνάω την πανδούρα που αγόρασα με την -τελευταία- επιστροφή της Εφορείας, φροντίζω και τις κότες μου...
    Και το χούι με το πανκ ροκ και τα παραδοσιακά αλώβητο...
    Και τα μεμπτά στη ζωή αναπόφευκτα είναι, και παράξενα "αόρατα" για μας τους μετανεωτερικούς (το λεγόμενο αφασικό σύνδρομο...)
    Ας προσπαθούμε να φροντίζουμε τους ανθρώπους που είναι δίπλα μας, και να προβληματιστούμε γιατί οι παλιοί αν και έζησαν δυσκολότερα, δεν έχασαν την πίστη, το χαμόγελο και την υπέρβαση...

    http://www.youtube.com/watch?v=9kn7rQvRksw

    φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η πραυματικότης πριν την κατακλείδα,
      με τα σαχ και ματ πριν κλείσει την παρτίδα,
      θα σου ρίξει στο κεφάλι μια καρύδα·
      κι όπως θα 'λεγε κι η Καλλιρόη Παρέεεεεεν
      σερσέ λα ρεν, σερσέ λα ρεν


      γεια σου Μπατζανέ με το ούτι σου...

      Διαγραφή
  2. Η γαλλία βλάπτει σοβαρά την αλήθεια, τη διαίσθηση...
    :)

    [μπουλγαρί]

    ΑπάντησηΔιαγραφή