Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014


Μιράντα Παπαδοπούλου: ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ





Κάποτε με τα μάτια σου
μετρούσες περιφέρεια στήθους.
Κατέβαζες αργά τα βλέφαρα
κι εκεί ανάμεσα, έχυνες ένα δάκρυ.
Είχες φιλήσει όλα μου τα δάχτυλα
από το ένα ως το δέκα αμέτρητες φορές.
Και με τη γλώσσα σου άλλες τόσες
είχες υπολογίσει την απόσταση
ανάμεσα στα δάχτυλα απ’ τα πόδια μου.
Μια μέρα μου ανακοίνωσες
πως από την κορφή ως τα νύχια μου
είχες απαριθμήσει δεκαεννέα σπίλους
κι ένα λευκό σημάδι σαν τη Νίσυρο
πάνω απ’ το ιερό οστούν.
Ένα λακκάκι στο πηγούνι
που ισοπεδωνόταν όταν θύμωνα
και δυο λακκάκια στις παρειές
που εμφανίζονταν άμα τη εμφανίσει σου.
Και μόλις έμαθες αριθμητική
πάνω στο σώμα μου,
άλλαξες ενδιαφέροντα και γνωστικά πεδία.
Στο τέλος μόνο
πήρες ξανά τα μέτρα μου
όχι σαν μαθηματικός, μα σαν τεχνίτης.
Καλώς λοιπόν.
Εσύ να με στριμώξεις στο κουτί
που μου ετοίμασες.
Να δούμε τώρα εγώ αν θα χωρέσω.









από την ποιητική συλλογή
της πρόωρα εξαφανισμένης, μπλογκοσφαιρικώς κηδευμένης
ποιήτριας Μιράντας Παπαδοπούλου
στις ΕΚΔόΣΕΙς ΠΟΤέΞΑΝά
(σε ποιες άλλες, άλλωστε)











κι η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ από τους GUYDEBORIANS




τελειώνει
ο Αύγουστος
με άλλους στίχους
μπλογκοσφαιρόβιους


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου