Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016


φέρτε να πιω




ΑΓΙΣ: Μιλήσατε για τα μάτια μου. Και τα δικά σας μάτια όμως, λένε πολλά, πάρα πολλά. 
ΦΩΚΙΩΝ: Δεν φταίω εγώ για τα μάτια μου. Τα μάτια μου μιλούν και λένε ό,τι θέλουν και λέν ότι σας αγαπούν. Αλλά δεν το λέω εγώ. Τα μάτια μου το λένε. 
ΑΓΙΣ: Θεέ μου. Σε ποιαν άβυσσο πάθους με βυθίζετε. Τα αισθήματά σας καθρεφτίζουν τα δικά μου. 
ΦΩΚΙΩΝ: Και δεν φταίω εγώ γι' αυτό. Όμως, αν σας αγαπώ και αν με αγαπάτε, δεν αρκεί. Πρέπει να σας το λέω. Πρέπει να μου το λέτε. Διαρκώς. Παντοτινά. Λόγια είναι ο έρωτας, όμορφα λόγια.

Marivaux, Ο θρίαμβος του έρωτα 
μτφ. Α. Στάικος  - εκδ. Άγρα



Picasso - Woman drinking absinthe


όσα γραφτήκαν για του νου τα τόσα μονοπάτια
τι να μου πουν, που αντίκρυσα τα δυο σου μαύρα μάτια

κι όσα τραγούδια γράφτηκαν για του έρωτα τα πάθη
τα 'χω ξεχάσει απ' τον καιρό που μου 'βαλες τ' αγκάθι

φέρτε να πιω, να εξημερωθώ
κι ας ξημερώσει, να σωθώ



τραγούδι: Νίνα Σταυρουλάκη






6 σχόλια: