Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011


και πάλι:
Ζήτω η Τρέλα μου!



και πάλι ζήτω η τρέλα μου
ενόσω ή γουάιλ
μες στο μυαλό η βδέλλα μου
ανοίγει ένα φάιλ


Residents - Satisfaction (R.S.) by  


την ίδια αυτή στιγμή
μπαϊλντισμένος
λέω
αμάν
με όση βροντή
η φωνή


που μάζευε κοσάρια περιφρόνηση και
ψέλλιζε θα δεις


λιβάδια φλογίζει
αβροφροσύνης
την ίδια τη στιγμή


απότομα κι αργόσυρτα
και σκόπιμα κι από παραδρομί


αμάν
χωρίς να χάσει ντιπ
από αναίδεια
όχι με πάταγο ούτε
μονάχα με λυγμό μα
με σπαραγμό το
αμάν
σε ασήκωτο αμανέ
βεντουζωμένο


βαρύ σα μαύρος ουρανός
σα μαύρης μέρας ξόδι


και
το ουστ που άλλαξε
πεποιθήσεις και
γίνηκε
αμάν
 της λάσπης 
των ονείρων τσαλαβούτι
για να τινάξει όλη τη σκόνη
από τα αν
να μου προσφέρει σκευρωμένο
το ούτι
κι ένα βαρύ τσιγάρο
ένα ζιτάν


Residents - Satisfaction (R.S.) by  


ζήτω και πάλι η τρέλα μου
σ’ ένα μανέ παραδομένη γιαβουκλού
υποδορίως διαφλέβει η γκέλα μου
την κάθε γκέλα μου ανεμίζει κλου


Ρόζα Εσκενάζυ - Σαμπάχ Μανές από   


"τίποτα δεν φοβήθηκα σ' αυτή την κοινωνία
τον κόσμο το διπρόσωπο και την αχαριστία"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου