Το τουίτερ είναι ένα κοινωνικό μέσο όπου μπορεί κάποιος να μεταδώσει μηνύματα μεγέθους το πολύ 140 χαρακτήρων, που θα τα δουν όσοι τον ακολουθούν, όπως κι ο ίδιος βλέπει τα μηνύματα αυτών που ακολουθεί. Η επιλογή των χρηστών που θ' ακολουθήσει κάποιος γίνεται συνήθως δια της μεταβατικής ιδιότητας: για παράδειγμα, ακολουθώ αυτόν που ακολουθεί κάποιος που ακολουθώ. Η ίδια η υπηρεσία βοηθά σ' αυτό, κατευθύνοντας τους χρήστες.
Η επιστήμη των δικτύων παρακολουθεί τα φαινόμενα των μέσων του διαδικτύου και τα αναλύει. Ο συνήθης διάχυτος προβληματισμός παίρνει φιλοσο- φική διάσταση και ακολουθεί τον συνήθη φόβο απέναντι σε κάτι καινούριο, σε σχέση, μάλιστα, με τις αλλοτριωτικές του ιδιότητες. Ένας τέτοιος φόβος προϋποθέτει την παραδοχή ότι αυτό που ονομάζεται ανθρώπινη φύση είναι κάτι σταθερό και προαιώνιο. Ένας ηπιότερος φόβος σχετίζεται με τη δυνατότητα του μέσου να καθορίζει την ουσία της επικοινωνίας.
Ο παραπλανητικός, σε σχέση με το περιεχόμενο της ανάρτησης, τίτλος είναι μόνο ένα τουίτι. Ή συμπυκνώνει ακούσια την ουσία του τουίτερ. Το υποχρεω- τικά μικρό μέγεθος του μηνύματος στο τουίτερ θα μπορούσε να συσχετιστεί με την όλο και περισσότερο αυξανόμενη ταχύτητα των σύγχρονων δικτυώσεων: ο μικρός όγκος διαδίδεται αυτόματα. Θα μπορούσε να συσχετιστεί με το επιστη- μονίζον πρέπει των σύγχρονων δυτικών κοινωνιών, που επιβάλει συμπυκνώ- σεις, κατηγοριοποιήσεις, ορισμούς, τιτλοδοτήσεις, πάντα εν συντομία. Αλλά θα μπορούσε να συσχετιστεί και με την άλλη αντίληψη, που ευδοκίμησε στα νιάτα του οικολογικού κινήματος και που ισχυρίζεται ότι το μικρό είναι όμορφο.
Ο παραπλανητικός, σε σχέση με το περιεχόμενο της ανάρτησης, τίτλος είναι μόνο ένα τουίτι. Ή συμπυκνώνει ακούσια την ουσία του τουίτερ. Το υποχρεω- τικά μικρό μέγεθος του μηνύματος στο τουίτερ θα μπορούσε να συσχετιστεί με την όλο και περισσότερο αυξανόμενη ταχύτητα των σύγχρονων δικτυώσεων: ο μικρός όγκος διαδίδεται αυτόματα. Θα μπορούσε να συσχετιστεί με το επιστη- μονίζον πρέπει των σύγχρονων δυτικών κοινωνιών, που επιβάλει συμπυκνώ- σεις, κατηγοριοποιήσεις, ορισμούς, τιτλοδοτήσεις, πάντα εν συντομία. Αλλά θα μπορούσε να συσχετιστεί και με την άλλη αντίληψη, που ευδοκίμησε στα νιάτα του οικολογικού κινήματος και που ισχυρίζεται ότι το μικρό είναι όμορφο.
Το τουίτερ χρησιμοποιείται για ενημέρωση (διάβασα - άκουσα - είδα αυτό / διάβασέ το - άκουσέ το - δες το κι εσύ), για διαλόγους και για μονολόγους. Στους τελευταίους, περιλαμβάνονται συχνά διάφορα λογοπαίγνια. Σπάνια, του- λάχιστον εκεί όπου βλέπω, τα τουίτια είναι ποιητικού τύπου. Για την υπόθεση MHNYMAL, το τουίτερ είναι το σύγχρονο μέσο για την παραγωγή και αναμε- τάδοση λιανοτράγουδων.
Τα MHNYMAL τουίτια είναι ηλεκτρονικά λιανοτράγουδα των αρχών του 21ου αιώνα. Θα προσπαθήσουμε να τα διασώσουμε σε μια νέα σελίδα του μπλογκ. Η ενημέρωση θα γίνεται πάντα στην αρχή της σελίδας. Όπως και στα τουίτια που ακολουθούν και όπου το πρώτο είναι και το πιο πρόσφατο απ' όσα εμφανίζονται:
Abraham Inc. "Tweet Tweet" (by davidkrakauermusic )
Η νύχτα, παγερή, αδιαφορούσε.
Η νύστα, οργίαζε σαν ετοιμόγεννη νύχτα,
που, παγερή, αδιαφορούσε.
το γιατί το σπείρανε και δεν το θερίσανε
μοναχά το πήρανε και το μαγαρίσανε
Διαφέρουμε απ' τα πτώματα ως προς τα περιττώματα:
παράγουμε αφρόνως - να βασιλιάς, να θρόνος.
ο αυτιστικός της τόσο δούλας
πέφτουν τουίτια σαν το χαλάζι
με τόσο σκέρτσο, με τόσο νάζι
αυτό το μέσο με κατευνάζει
αλλού τα κακαρίσματα κι αλλού γεννούν οι Σώτες
Είμαστε όλοι Γενόσημοι.
Τότε, αφού του εξήγησαν ότι το λάπτοπ
δεν είναι από λαμαρίνα, κι ας μην το πολυπίστεψε,
ο Τουίτης υποσχέθηκε να μην το ξαναδαγκώσει.
Εσείς με το Νταλάρα, εμείς με Ψαραντώνη
θα ρθει καιρός πουλάκι μου, θα ρθει καιρός πουλί μου
και θα ρθεις να μου κελαηδάς στην ανθισμένη αυλή μου
θα ρθει καιρός η άνοιξη να με παρηγορήσει
που, άνθρωπος, αρνήθηκα τη μάνα μου τη φύση
του καλομήνα το παιδί το πρώτο να 'ν' σαββάτο
Γεια σου Εύδω που γιορτάζεις, αγριεύεις κι ανταριάζεις.
Γεια σου Εύδω μου νταρντάνα που 'ν' τα κάλλη σου μια ντάνα.
H κ. Κικίδη - Μουλά πήγε Τσιάπας
με ολίγα απ' τα ξεφτισμέ τής ντουλάπας.
Καταβαραρθρώθηκα.
Σιωπηλός Μάρτης
Αφού δεν το μπορεί να εμπνεύσει,
κάλλιο θα ήταν να εκπνεύσει.
Τι είναι;
μα κι αν την πόλη πήρανε, καταραμένε τύραννε,
απόρθητο έχω κάτι: που μ' έχουν για σακάτη
Η ζωή είναι τοσοδούλα για να είναι χλιβερή.
Για το λάιφ στάιλ θάρθουν πάλι, μάγκα μου, καιροί.
μα στο τουίτερ φύτρωσα χωρίς γκρεμό κανένα
γύρω δεκάδες τουιτιές για τον μονάχο, εμένα
Το μη μη-υποκείμενο
δεν λέει "μη", συγκείμενο
στ' αόρατα τσιγκέλια.
Και, να! κρατάει φραγγέλια...
ω τέμπορα, ω μόρες
μας κυβερνούν καμόρες
και, "τι καιροί! τι ήθη!"
ουρλιάζουνε τα πλήθη...
Όχι. Δεν είναι ανικανότης του σοκ το δόγμα να ενεργείς.
Είναι σπουδαία ικανότης στην ανθρωπότη ν' ασελγείς.
Για να τη βγάλω αυτή τη μάσκα
θάπρεπε νάναι η ζωή μου λάσκα.
Αλλιώς, θα πρέπει να τη φοράω
και, μασκοφόρος, να ξεγλιστράω.
από δευτέρα σε δευτέρα
ινκόγκνιτα η ζωή είναι τέρρα
κι ανόητη σκουληκαντέρα
(στον πάτο υψώνει την παντιέρα)
Πολύ Τίποτα για το Κακό.
Του έρωτα η μπόρεση και τση φιλιάς η χάρη
με μάθανε και χώρισα την ήρα απ' το στάρι.
Κι απ' την πολλή τη σιγουριά, δεν πρόσεξα ο βλάκας
πως πρήστηκε η κοιλάρα μου απ' το τυρί της φάκας.
Του κουρασμένου οι τουιτισμοί, που γράφονται το βράδυ
είναι για κλάδεμα βαθύ άλλο ένα παρακλάδι.
Ξέρω. Κάτω απ' τα τσιμέντα
έχει η Ουτοπία ρέντα.
δογματίνη: έκδοχο της κυβερνίνης
αν άλματα τ' αγάλματα μπορούσανε να κάνουν
τ' αγάλματα χεστήκανε για τα πουλιά
κι ας τους προσφέρουν τουιτηδόν την κουτσουλιά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου