Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Μπάροουζ: πολτοποιημένοι πληθυσμοί
(πιο δημοκρατικό)





από το ΣΥΜΠΑΝΤΟΥΜ στο
NOVA EXPRESS


Andre Perkowski, 


Ο βασικός μηχανισμός της νόβα είναι πολύ απλός: Δημιουργείτε πάντα όσες πιο πολλές ανεπίλυτες προβληματικές καταστάσεις μπορείτε και επιδεινώνετε πάντα τις ήδη υπάρχουσες – Αυτό το πετυχαίνετε με το να ρίξετε στον ίδιο πλανήτη μορφές ζωής που δεν μπορούν να συνυπάρξουν – Δεν υπάρχει βέβαια τίποτα «λανθασμένο» με οποιαδήποτε μορφή ζωής αφού το «λανθασμένος» αναφέρεται μονάχα σε σχέση με τις συμπλοκές μεταξύ άλλων μορφών ζωής – Το ζήτημα είναι ότι αυτές οι μορφές ζωής δε θα έπρεπε να βρίσκονται στον ίδιο πλανήτη – Οι συνθήκες διαβίωσής τους είναι κατά βάση ασυμβίβαστες, δεν μπορούν να συνυπάρξουν στον παρόντα χρόνο και η δουλειά της Συμμορίας Νόβα είναι ακριβώς αυτό, να τις διατηρούν στον παρόντα χρόνο, να δημιουργούν και να επιδεινώνουν τις προβληματικές καταστάσεις στην έκρηξη ενός πλανήτη δηλαδή στη δημιουργία ενός νόβα –


Andre Perkowski, 



Έμεινα λοιπόν μόνος όπως πάντα – Καταλαβαίνετε εγώ έχω γεννηθεί σε νόβα μέσα σε τέτοιο πόνο που κανείς άλλος δεν μπορεί να αντέξει χωρίς να σπάσει – Γεννιέμαι ξανά και ξανά ανάμεσα στους πληρωμένους γαλαξίες – Είμαι μόνος όχι όμως «μονάχος» όπως το εννοείτε εσείς – Η μοναξιά είναι προϊόν της δυαδικής δομής των θηλαστικών – «Μοναξιά», «αγάπη», «φιλία» κι όλα τα συναφή – Δεν είμαι δύο – Είμαι ένα – Για να διατηρήσω όμως την κατάσταση αυτή της μοναδικότητας χρειάζομαι τη δυαδικότητα που υπάρχει στις άλλες μορφές ζωής – Πρέπει να μιλάει κάποιος άλλος για να μένω εγώ σιωπηλός – Αν κάποιος άλλος γίνει ένα τότε εγώ έχω γίνει δύο – Αυτό μας κάνει δύο ένα μας κάνει δύο κι εγώ παύω να είμαι ένα – Μου λέτε πως υπάρχει άφθονος χώρος στο διάστημα; - Εγώ όμως δεν είμαι ένα στο χώρο είμαι ένα στο χρόνο – Στο μεταλλικό χρόνο – Ραδιενεργό χρόνο – Κι έτσι φυσικά προσπάθησα να σας διώξω όλους από το χώρο από το διάστημα – Εδώ τελειώνει ο χρόνος – 


Andre Perkowski, 


Τεράστιες δημόσιες δεξαμενές κατάδυσης απορροφάνε και πολτοποιούν ολόκληρους πληθυσμούς κάνοντάς τους μια άμορφη μάζα – Είναι πιο δημοκρατικό έτσι το καταλαβαίνεις; – Βιολογική Αντιπροσώπευση – Ρίχτε την ψήφο σας μεσ’ τις δεξαμενές – Εδώ που κυκλοφορεί η σάρκα μέσα σε ομίχλη από νέον και τις ταμπέλες αναγνώρισης τις φυλάνε ηλεκτρικά σκυλιά μυρίζοντας πέρα δώθε με την τρίχα σηκωμένη για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους – Οι δολοφόνοι περιμένουν κομματιασμένοι σε τμήματα ανίχνευσης ποδιών γέλιου και ποτού – 





Ουίλιαμ Μπάροουζ, ΝΟΒΑ ΕΞΠΡΕΣ
Μτφ. Γιώργος Γούτας
"Ελεύθερος Τύπος", 1986







ολίγα  ακόμα (από τα πολλά):



ο Μπάροουζ το 1951 σκότωσε τη σύντροφό του Τζόαν
παίζοντας τον Γουλιέλμο Τέλλο
(ανθρωποκτονία εξ αμελείας)
 με τον Σέξπιρ δεν ήταν προσχηματικός...



Is Everybody in? (Μπάροουζ - Μόρισον)



Nothing is true, everything is permitted



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου